چینی بهداشتی ایتالیا به کیفیت می‌پردازد

08 مرداد 1397

در خبرهای خوب برای صنعت چینی بهداشتیِ سرامیکی ایتالیا، بهبود در تولید که از سال 2016 شروع شد (5/8+ درصد) با 5/4 درصد رشدِ بیش‌تر تا 2017 ادامه یافت.

augusto ciarrocchi 1024px quadrato
در خبرهای خوب برای صنعت چینی بهداشتیِ سرامیکی ایتالیا، بهبود در تولید که از سال 2016 شروع شد (5/8+ درصد) با 5/4 درصد رشدِ بیش‌تر تا 2017 ادامه یافت. مقادیری که 33 شرکت در این بخش در سال پیش تولید کردند (شامل 30 شرکت فعال در خوشه چیویتا کاستِلانا (Civita Castellana) در استان ویتِربو، Viterbo) به 27/4 میلیون قطعه افزایش پیدا کرد و گردش مالی 3/353 میلیون یوروئی (1/6 درصد بیش‌تر از سال 2016) را ایجاد کرد. صادرات نیز در سال‌های اخیر رشد پیوسته‌ای داشته است و به 159 میلیون یورو در 2017، 45 درصد از فروش کل رسید. حجم صادرات در سال گذشته به میزان 5/7% افزایش یافت و به بیش از 53،000 تن رسید که بیش‌تر آن‌ها در بازارهایی مانند آلمان، انگلیس، فرانسه، اسپانیا، هلند و ایالات متحده آمریکا به فروش رسیدند.
آگوستو چاروکی (Augusto Ciarrocchi)، رئیس هیئت مدیره چرامیکا فلامینیا (Ceramica Flaminia)، یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان چینی بهداشتی ایتالیا، اظهار می‌کند که «نتایج دو سال گذشته نشان می‌دهند که بازار در حال بازگشت به حالت عادی است»؛ وی از ژوئن 2018 نایب رئیس کُنفیندوستریا چِرامیکا (Confindustria Ceramica) شده است.
او ادامه می‌دهد: «بازگشت به سطح تولید قبل از بحران غیر قابل تصور است و ما نیز بعید است که به قیمت‌های متوسط فروش ده سال پیش بازگردیم. با این حال، شرکت‌های معتبری که در این دوره، راهبرد مبتنی بر محصول را دنبال کرده‌اند، اکنون شاهد بهبود درآمدهای فروش هستند.»
کیفیت و طراحی نقش مهمی در غلبه بر بحران داشته‌اند، اما در عین حال به کنار آمدن با رقابت به طور فزاینده شدیدی کمک کرده‌اند که موجب رقابت نام‌های تجاری ایتالیایی در بخش‌های باکیفیت‌ترِ بازار شده است. این راهبرد توسط Ceramica Flaminia نیز دنبال شده است که سال 2017 را با 9% رشد در گردش مالی به پایان رساند و هدف آن افزایش درآمد و سودآوریِ بیش‌تر در دوره دو ساله 2019 - 2018، یعنی بازگشت تدریجی به سطح گردش مالی پیش از بحران سال 2008 (36 میلیون یورو) است.

 

cww newsletter eng

cww media kit 2018

To enhance site functions, collect statistical data and improve your overall browsing experience, this site may install third-party cookies on your computer. Amongst other things, these have the purpose of providing services and sending advertising messages in line with the preferences you have expressed during navigation. To find out more or to refuse consent to the use of all or some cookies, click here. By clicking on this banner or any banner element you agree to the use of cookies.