فروش به سبک کاشـيران

14 فروردين 1400

گفت‌وگو با ناصر يعقوب‌زاده مدير مجموعه وب سايت کاشيران (www.tileiran.co)

logoاشاره:

ارتباطات تجاري در دنياي امروزه با وجود بستر اينترنت، که دنيا را به يک دهکده کوچک جهاني تبديل کرده است، با سرعت در حال تغيير است، اين تغييرات با ايجاد بيماري همه گير COVID-19  نيز بيش از پيش سرعت گرفته است. بيشترين تأثير در خريد و فروش‌هاي آنلاين بوده است که به راحتي و با کمترين هزينه و تبليغات ممکن، در زندگي مردم نهادينه شده است و خواهان زيادي دارد. اين روش خريد صرفه‌جويي در وقت و هزينه فرصت زمان را براي مشتريان به ارمغان مي آورد. در اين ميان بسترهاي فروش آنلايني که اطلاعات دقيق‌تر و قيمت‌هاي رقابتي‌تري ارائه دهند براي مشتري جذاب‌تر است و خريداران بيشتري را خواهد داشت. در صنعت محصولات ساختماني نيز به تازگي اين نوع روش خريد مرسوم شده است و ما رد پايش را در صنعت کاشي و سراميک نيز مشاهده کرده‌ايم. از اين رو برآن شديم که با جناب آقاي مهندس ناصر يعقوب‌زاده مدير مجموعه وبسايت کاشيران (www.tileiran.co)، که اولين سايت خريد و فروش محصولات کاشي و سراميک به صورت آنلاين در ايران است، به گفت و گو بنشينيم.

دنياي سراميک: لطفا از تجارب حرفه‌اي خود برايمان بگوييد و اين که ايده وبسايت کاشيران از کجا شروع شد؟

ناصر يعقوب‌زاده: 30 سال قبل مدير مالي يک شرکت توليدي بزرگ بودم و چون حجم اطلاعات و داده‌ها بسيار زياد بود ناگزير شدم سيستم‌هاي مالي و انبار را کامپيوتري کنم. توجه بفرماييدکه سال 1370 شعب هيچ يک از بانک‌ها کامپيوتري نبودند. همچنين تجربه پخش کاشي به مدت 20 سال در سطح وسيع در استان تهران و بازارهاي صادراتي را دارم. برآيند اين دو تجربه منجر به ايجاد سايت کاشيران شد که امروزه با اکثر تأمين‌کنندگان در ارتباط هستيم و به پروژه‌هاي زيادي خدمات داده‌ايم و تجربه موفقي حاصل شده است. وب سايت TILE IRAN اولين و بزرگترين و معتبرترين و تخصصي‌ترين فروشگاه اينترنتي محصولات کاشي و سراميک در ايران است.

allدنياي سراميک: چرا کاشيران را جايگزيني نيست؟

ناصر يعقوب‌زاده: سعي داريم شعار شرکت که «کاشيران را جايگزيني نيست» را محقق کنيم. به جاي اينکه رقيب توليدکنندگان و تأمين‌کنندگان باشيم، بازويشان باشيم تا در نمايشگاه تخصصي و دائمي کاشيران توانمندي خود را نمايش دهند. و از طرفي هم مي‌کوشيم کاشيران بهترين مشاور براي خريدار باشد، چون معمولا به کارخانه و برند خاصي تعصب و تعلق نداريم، با توجه به شرايط خريدار بهترين گزينه را پيشنهاد دهيم تا با انتخاب آگاهانه به اين نتيجه برسد که «کاشيران را جايگزيني نيست».

برای مطالعه متن کامل مصاحبه لطفا به نشریه شماره 46 گزیده دنیای سرامیک صفحات 33-32 از طریق لینک مراجعه نمایید.

 

cww newsletter eng

cww media kit 2018

To enhance site functions, collect statistical data and improve your overall browsing experience, this site may install third-party cookies on your computer. Amongst other things, these have the purpose of providing services and sending advertising messages in line with the preferences you have expressed during navigation. To find out more or to refuse consent to the use of all or some cookies, click here. By clicking on this banner or any banner element you agree to the use of cookies.