اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share

Soltek دستگاه Fokus را راه‌اندازی می‌کند

Soltek در حال رونمایی از دستگاه جدید گونیا کردن / پخ‌زنی است؛ یک راه حل کاملاً خودکار که می‌تواند هم بهره‌وری و هم کیفیت را افزایش دهد.

soltek elenco 1Soltek که شرکت عملیات اصلاح سطح سرامیک مستقر در پیزا است، با تکیه بر تجربه طولانیِ چند دهه‌ای خود در زمینه مکانیک دقیق و سرمایه‌گذاری‌های تحقیقاتی مداوم، با به بازار عرضه کردنِ دستگاه جدید گونیا کردن خشک و پخ‌زنی به نام Fokus در حال گسترش دامنه فناوری‌های Industry 4.0خود است.

راه حلی که این شرکت – بخش سرامیکی گروه .CO.ME.S  توسعه داده است، یک راه حل پیشرفته‌ است که ‌هدف آن برآورده ساختنِ نیازهای صنعت تولید کاشی و اسلب از لحاظ بهینه‌سازی محصول، بهره‌وری عملیاتی و بهره‌وری بیش‌تر به لطف فرآیندهای دیجیتالی است که به طور روز افزون خودکارتر می‌شوند.

Fokus که 3 اختراع ثبت شده را به همراه دارد، یک دستگاه گونیا کردن هوشمند است که ضمن حفظ تنظیمات انجام شده توسط اپراتور در آغاز فرآیند تولید، به طور خودکار اقداماتی را که قبلاً توسط پرسنل متخصص به طور دستی انجام می‌شدند، به انجام می‌رساند. Fokus به لطف ویژگی‌های عملکردیِ دستگاه و کنترل کامل بر فرآیند سنگ‌زنی توسط اپراتور، امکان افزایش قابل توجه در میزان تولید و کیفیت را با 98% از کالای درجه یک فراهم می‌کند. همچنین به خاطر قابلیت اطمینان طولانی مدت خود سرآمد ‌است.

مقالات مرتبط

راه‌اندازی خط تولید %100 سبز Revigrés

Revigrés، شرکت Gruppo B&T را به عنوان شریک استراتژیک در پروژه‌های گسترش و پایداری برگزید.Revigrés که یکی از تولیدکنندگان برجسته کاشی و سرامیک در پرتغال

DalTile خدمات هوشمند Sacmi را برگزید

DalTile Mexico، خدمات پشتیبانی و نگهداری پیشگیرانه Sacmi را برای دستگاه پرس و آسیاب خود به کار خواهد گرفت.DalTile مکزیک که یک تولیدکننده کاشی واقع

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید