اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share

توجه بیش‌تر I-Tech به مشتری دیجیتال

این شرکت وب‌سایت خود را باز طراحی کرده و پورتال‌ها و پلت‌فرم‌های جدیدی را توسعه داده است تا پشتیبانی فنی از راه دور را برای مشتریان خود فراهم کند.

Bettelli int testoI-Tech با نشان دادن سطح خوبی از انعطاف‌پذیری در یک سال چالش برانگیز که زیر سیطره همه‌گیریِ کرونا ویروس بود، با ارائه سریع مجموعه‌ای از خدمات با هدف کوتاه کردن و فائق آمدن بر فاصله تا بازار، به طور موفقیت‌آمیز با شرایط جدید سازگار شد.

این شرکت مستقر در ساسوئولو به راهبریِ برونو بِتِلی از آخرین فناوری‌های دیجیتال برای توسعه وب‌سایت‌ها و پلت‌فرم‌های جدید استفاده کرده است که امکان تعامل مداوم بین تکنسین‌ها و مهندسان و مشتریان بین‌المللی خود را فراهم می‌کند. هدف این است که در هر مرحله از تجربه مشتری، شامل خدمات پس از فروش، همه فعالیت‌ها را ساده‌تر، سریع‌تر و مؤثرتر کند حتی اگر از راه دور انجام شوند.

برونو بِتِلی (Bruno Bettelli)

برای این منظور این شرکت آموزش‌های ویدئویی را برای کمک به مشتریان فراهم می‌آورد تا نصب‌ها، راه‌اندازی‌ها و جایگزینی‌ها را به سرعت و کاملاً مستقل انجام دهند. اگر کمک مستقیم ضرورت پیدا کند، نوع کاری که باید انجام شود بر روی دستگاه همراه مشتری با استفاده از واقعیت افزوده نشان داده می‌شود. همچنین وب‌سایت itech-italia.com به‌روز رسانی شده است تا اطلاعات در مورد محصولات، رویدادها و مخاطبین را دسترس‌پذیرتر کند و جلسات، مشاوره و تماس‌های ویدئویی را مستقیماً از محل سایت سازماندهی نماید.

I-Tech توجه به مشتری را فرآیندی مداوم می‌داند و در طول بیش از 20 سال، متعهد به شخصی‌سازی، مطالعه و برنامه‌ریزیِ هر پروژه جداگانه با همکاری نزدیک با مشتری بوده است. در طول دوره زمانی فعلی، این شرکت موفق شده است تا راه حل‌های فناورانه‌ای سفارشی مبتنی بر خودکارسازیِ (اتوماسیون) فرآیند را توسعه دهد تا عملکرد بهتر از لحاظ بهره‌وری کارخانه، کیفیت، دقت و زمان، صرفه‌جویی در نیروی کار و مواد را تضمین کند.

مقالات مرتبط

راه‌اندازی خط تولید %100 سبز Revigrés

Revigrés، شرکت Gruppo B&T را به عنوان شریک استراتژیک در پروژه‌های گسترش و پایداری برگزید.Revigrés که یکی از تولیدکنندگان برجسته کاشی و سرامیک در پرتغال

DalTile خدمات هوشمند Sacmi را برگزید

DalTile Mexico، خدمات پشتیبانی و نگهداری پیشگیرانه Sacmi را برای دستگاه پرس و آسیاب خود به کار خواهد گرفت.DalTile مکزیک که یک تولیدکننده کاشی واقع

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید