افتتاحیه شوروم برند باروج "BAROJ" در خیابان بنی هاشم

14 ارديبهشت 1398

شرکت بازرگانی البرز از شعبه دوم خود در بازار بنی هاشم رونمایی نمود، این همایش با حضور مدعوینی از کشورهای اقلیم کردستان،عراق و قطر برگزار گردید.

درچهارم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ در قلب بازار کاشی و سرامیک و با حضور برخی بزرگان صنعت کاشی و سرامیک اتفاقی خوش یومن رخ داد، تولد برندی که زمینه ساز تحقق رویای چند دهه فعالیت یک فعال و خاک خورده صنعت کاشی است. آقای امین ابراهیمی که میزبان مهربان این گردهمایی بودند. در سالی که شعار و سرمشقی جز رونق تولید ندارد به جهت گسترش فعالیت های برون مرزی و بین المللی افزایش ارتباط موثر با مخاطبان و متقاضیان بازار بین المللی مجموعه ای جدید و مستقل با نام البرز باروج پارس در بازار بنی هاشم راه اندازی شد و از شوروم آن رونمایی گردید، مکانی لوکس در طبقه چهارم برج الماس از همان دقایق اول میزبان عزیزانی از اقلیم کردستان، عراق و قطر بود، تکه هائی ارزشمند از بازار بین الملل که هوشمندانه و هدفمند امروز در کنار هم چیده شدند تا حلقه های تحریم های ظالمانه بدخواهان این سرزمین را در هم بشکنند.

برنامه با کلام حضرت حق آغاز شد و با سرود زیبای ملی ایران به رسمیت نشست. مجری مطرح رسانه ها، جناب آقای شاکری سکان برنامه را در اختیار گرفتند و با اشعاری به جا و مفهومی از ریاست محترم صنف کاشی و سرامیک آقای روشنفکر دعوت شد تا به جایگاه تشرف پیدا کنند. نکات خوبی گفته شد و در ادامه، میزبان این جشن به جایگاه فراخوانده شدند تا به رسم میزبانی به قدم های میزبانان ارج و احترام نثار شود. بیان دوستانه و بی تکلف اقای ابراهیمی در زمان تقدیر علنی ایشان از دو تن از قدیمی ترین پرسنل ها که البته با عنوان همراهان هم دل خطاب شدند لحظاتی احساسی و ارزشمندی را رقم زد. در ادامه جناب آقای دکتر ایروانی به جایگاه فراخوانده شدند که در دقایقی جو برنامه تماما رنگ و بوی خانواده صنایع کاشی و سرامیک الوند را به خود گرفت.

در پایان، دکتر محمد احمدپور مشاور برندینگ کارخانه الوند به جایگاه سخنرانی دعوت شدند و دقایقی را در حوزه نیاز به برندسازی در صنعت کاشی و سرامیک به ایراد مطالب گذراندند. در انتهای این سخنرانی ها از میهمانان دعوت شد تا در محل افتتاح حضور پیدا کنند. ربان قرمز بدست آقایان ایروانی و روشنفکر در حضور مهمانان داخلی و خارجی از هم گسست تا البرز باروج پارس رسما فعالیت خود را آغاز کند. ضیافت شام و اهدای هدایای اصیل ایرانی پایان بخش این جشن صمیمی و مخاطب محور بود. 

برگذاری این گونه مراسم ها با رویکرد برندسازی می تواند نگرش سنتی به ارتباط با ذینفعان این صنعت را دستخوش انقلابی بنیادین و فرهنگی نماید.

 

5050505050

cww newsletter eng

cww media kit 2018

To enhance site functions, collect statistical data and improve your overall browsing experience, this site may install third-party cookies on your computer. Amongst other things, these have the purpose of providing services and sending advertising messages in line with the preferences you have expressed during navigation. To find out more or to refuse consent to the use of all or some cookies, click here. By clicking on this banner or any banner element you agree to the use of cookies.